Princess and the frog

Heejjj~!

Tänkte nämna att jag troligen inte kommer vara inne än när det är kväll, hektig dag imorn. Först som står på rangordningen är bio: Princess and the frog!


Disney's aldra nya!
Egentligen kommer den inte ut i svergie förren i, februari tror jag?, men!, tack vare min pappas job på PEAB fick han en inbjudan för han och sin familj på förhandsvisning på princess and the frog! GRATIS!
Bio + Gratis = JACKPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Längtarlängtarlängtar! har sett fram emot den enda sen pappa visa den!
Måste up då så jag är klar att se den vid 11!
Nu måste jag fundera på vad jag ska ha på mig... vet inte om jag ska ta nån klänning eller nåt det är ju så kallt (och jaaa jag gillar att göra mig fin för bio kväll även om man bara sitter och tittar på film DX) Borde jag ta klänning/kjol eller bara nå fint eller bara gå som jag brukar när jag inte orkar klä up mig?

Sen på listan ska vi typ samma dag hjälpa brosan att flytta grejer. Jag vet inte om jag vill hjälpa mamma har sagt jag får vara hundvakt med syrran om jag vill, men vill inte att mamma och pappa ska hålla på och bära massa på grund av deras på hit. Min mamma och pappa är gammla och orkar inte med HUR mycket som helst.

Om det blir gjort imorn eller på söndag vet jag inte, men efter det blir det att börja baka: MASSOR!
får se om jag tar bilder på den hela processen ^^

Ska fortsätta se på hana yori dango nu, snart sett klart den för andra gången XD (tänkt jag skulle se på nobuta men länkarna på mysoju funkar inte...)
Aja hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0