Snart nyår, och förlåt

Hej!

Jag vill som först säga förlåt att jag inte uppdaterat något men det har varit förjävligt stressande här. Brosan med sin flickvän under 2 veckor och såklart har min dator har dött (väldigt panic på, har skolgrejer där jag behöver precis när jag börjar igen!). Men vad som har varit mest stressigt var det hela med brosan som ska lägga alla sina grejer på oss när han flyttar till Romänien (som vi inte har plats för) gjort det jobbigt för våra föräldrar, och ledsna, medans dom har snyltat på oss. Men dom far snart, då är allt över. Och mamma har gjort löfte det är sista gången vi hjälper honom flytta. Jag ska se till hon håller det löftet. Tycker fortfarande det dom gör är dumt, speciellt för bror som flyttar långt brt från oss, och andra, hon är så mycket yngre och man märker hur mycket mer omogen hon är (gemfört med bror). Bra nyheter dock, hon är jätte förtjust i att bjuda (mest mig verkar det som) oss till Rumänien så om vi får lust att fara någonstans har vi nån stans att bo.

Nog med tråkiga nyheter dock, nyår imorn ppl! (faktiskt bara om några timmar men aja) Var är det ni hoppas på det nya året? med er själva med samhället~
Jag vet jag hoppas åtm att jag ska bli bättre med studierna, jag SKA börja med att läsa och övnings köra, läsa om politik (får ju rösta jag 2010 :) ), få se om man kanske kan hitta nå små jobb käna lite pengar, bli mer lolita! etc.

Just på nyår kommer inte bli så speciellt, hade förut en tradtion med en kompis att vi bruka gå ut, titta på fyrverkerien och låstas vara full på cinder i fin glas, men i år blir det inte så~
Ska ialla fall klä upp mig, få see om jag tar bilder också ;3 vet jag iaf ska ta min nya klänning jag köpt idag från apberget (ska lägga up ett annat inlägg med den, har massa andra inlägg också som jag ska göra, men som sagt med min dator väck har jag inte känt för det) den är såå fin!

Men om jag inte bloggar imorn i tid, säger jag det nu iförväg: Gott nytt år~!

Gjorde bilder från ett tag sen, la till gott nytt år i paint nyss~ Du kan hitta bilden på min deviantart (VARNING: har "lite" snuskiga bilder(tolka hur ni vill), så ni är förvarnade ^^)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är jätteduktigt på att rita, keep up the good work!

Hoppas du får ett fint 2010!:)(De tar fortfarande ett tag innan jag får rätt när jag skriva "2010", det blir bara "2101020010" typ, haha :c)

2010-01-01 @ 16:39:10
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0