Fredan

Hej!

Vet det jag skulle uppdatera om fredan, men var för lat att göra det xD

Hur dan blev:
~~~~~~~~
Missade bussen så fick ta den som jag kom en timme sent med, men det gick bra höll på med scenografin xD, sydde polka grisarna. Efter det blev det en film snutt på historian och sen lunch. Efter det hade vi slutat men hade läxa på kultur historian så vi satt kvar med den och gjorde klart krönikan vi skulle skriva på svenskan, handlade om medea och medeas barn. orkar inte skriva om den kanske senare. Så då satt vi kvar där tills alla gjort klart och berede oss på att fara till stan, köpte rullpizza(2 från subway) och sen for vi till åsa ;D

Roligt att se alla (räknar på fingrarna) 8 personer som klämde inne i längenheten x3, men det var jätte mysigt.
Alla hade tagit med minst 2 filmer var som vi kunde välja mellan (utom lisa som tog en hel bunt xD) och vi började med edward scissorhands medans vi åt. Älskar ÄLSKAR johnny depp, och den här filmen är ju så bra, han spelar rollen så bra, vill bara hålla om honom tills allt blir bra igen <3


Efter det tror jag det var idol vi såg på innan star dust? ah vi säger det.
Jag brukar inte se på idol men alla andra ville så jag satt tyst och sov xD, det var drygt, låtarna var ganska bra, men allt det andra dom drar ut på och sånt är bara jobbigt.
Tyckte det var synd dock, enda gången jag såg och jag gillade mariette, och så åkte hon xD lite ironi.


Sen blev det (min film) stardust!, älskar också den här filmen :D den är så fin och även m den har sånt hära vanligt happily ever after så fick man fina moments som vissa är kliche, men nödvändiga, och vissa annorlunda, och såå bra!


då var klockan typ vid 11~2 minns inte riktigt men då började Ida, Lisa och Evelina dra sig hemmåt, medans vi andra fortsatte se film och leka lite. Minns att runt så började några av oss bli halvtrötta.
Sen blev det waynes world, vad kan jag säga om den...Jag såg bara början och slutet av den så jag kan inte riktigt säga nåt men den var då inte min typ av film, så jag passade på att sova så jag kunde vara uppe längre xD
Efter det blev det (minns inte vad den hete) men det var en film med Jim carrey, och jag älskar ju han och hans klumsighet, men den här filmen var inte bra Dx, så vi abröt den i början av hälften och började spela Guitar Hero ;D, vid då hade åsa och anika gått och lagt sig och det var bara jag, kajsa och mathilda kvar. Då var klockan runt 3~4. Det var evigheter sen jag spelade guitar hero senast, och då klarade jag galant medium, och typ lite hard, men den fredan kunde jag inte ens greppa easy. Helt seriöst gick skit dåligt, hade till och med glömt hur man gjorde! Så det blev mest mathilda och kajsa (hela tin mathilda typ xD) och då bestämde vi oss runt 4.30 typ?, att vi skulle börja göra oss klar för att lägga oss men se en film till så vi kunde somna.
Det blev Grease 2 ;D

Känner igen henne?, hon var i stardust också :D Michelle Pfeiffer (yngre i den här dock)
Det var typ bara jag som fortfarande var pigg då, kajsa och mathilda sov (halvt) xD, jag såg bara till då hon åker med honom på motor cyckeln och bestämde mig det var dags att gå och sova (typ mig alla väntade på fast kajsa sa hon skulle vara uppe hela natten XD) då väkte jag ju mathilda och kajsa(ops olycka!, försökte smyga), då stänge vi av alt och gick i sägn, runt 4.40~5 typ? Åsa sov i sitt rumm, jag och annika i hennes föräldrars vånings sägn, jag överst, kajsa i åsa's brors rum och mathilda i vardags rummet.
Hade lite svårt att somna, jag brukar vrida och vända jätte mycket tills jag känner det blir bra, men deras våningssägn gnakade så mycket att var tvungen att vara jätte försiktigt så jag inte skulle väcka nån xD.
Men jag hade en jätte rolig kväll och hoppas det blir en till snart! (lite oroligt dock kajsa vill att vi ska ha helium nästa gång O.o xD, tror jag bara tittar på då, och skrattar x3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0