Svininf. Sprutan

Hej~

Tog sprutan igår. En sak som var roligt, jag brukar vara såå himla nervös inför nåt sånt här, gruva och gnälla. Men, det ändå jag tänkte på va "ok en spruta, ta den och så är det över" vilket är chockerande för mig, och medan jag tog det lugnt så höll typ dom flesta "freaka" ut xD När jag först fick veta om svinis var jag lite skärrad, men den känslan verka ha försvunnit.



Jag kände knappt sprutan xD (ok, så klart man känner den men det gjorde inte ont) sen fick vi saft och pepparkakor (fast jag hade klubbor x3), sen vare syrrans tur som egentligen skulle ta vid 4 men fick ta tidigare för att det var så få från min klass som tog sprutan och dom hade typ 5 sjuksköterskor.
Det gick faktiskt bra för henne (förväntade mig att höra skrik eller gråt efteråt, hon gillar inte sprutor) men hon klarade det jätte fint(tog längre tid än för mig dock som bara gick in och ut)
Började inte känna nåt förren lite på kvällen, inget allvarligt, men var svårt att sova på den armen.
Tror jag skulle ha klarat svinis ganska bra, men det vet man inte säkert.

Har ni tagit sprutan än? gjorde det ont? hur känner ni som ska ta den? nervös eller inte?

Får ha en bra dag annars ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0