Jul-Lolita träffen

Hej!

Ja jag var då med på en till lolita träff då igår (kom ihåg kameran denhär gången ;D) skulle skrivit om det igår men min laptop fick knäpp igen (som jag dan innan fixade, men kom tebax) och läste Ranma ½ så då blev det inget gjort x3 Aja nog om cp datorn,ska ta en recap om hur lördan började och slutade~

Ungefär vid 9~11 tiden var jag uppe, åt frukost, och läste lite ranma och började lungt klä på mig. När jag såg klockan var 12.50 något kom jag på att det tar en  halvtimme att fara in till stan och så ska vi hitta dit och hämta upp åsa!, så jag fick ju då lite panik, lagomt med smink, väskan packad dan innan, och håret som blev fixat i all hast. Väl iväg så började blev det ju såklart nåt fel med bilen som ville ha mer olja (greedy bastard) men vi klarade oss åtmistone ända till stan och stannade vid statoil för att fylla på oljan. Stakars pappa vill ju att sina flickor ska komma i tid och gör nästan allt för oss så han skynda de sig ju att fylla på med oljan så vi kunde fara(stakarn, jag såg hur händerna skakade). Hämtade upp Åsa vid norlands operan och följde sen gps-ens vägvisningar (efter att vi gjort henne sur förvi gjorde massa omvägar haha!) till Haffu's lägenhet.

Väll där (typ 20 min efter vi skulle träffas, men fint folk kommer lite sent ;3) vare ju fika dags!, glögg, te och julmust, julmust för mig gillar inte te och glögg vet jag ej~, pepparkakor, kola, nötter, choklad bakelser och mer! (och en rolig sockerkaka som inte blev helt klar xD, men du får försöka bättre nästa gång!, förlåt men minns inte vad du hete ^^')



Choklad grejer som jag inte minns vad det var exakt men dom var väldigt kraftiga så dom flesta tog bara en medans jag och en till tog 3~4 och skulle vilja ha en nu !T_T




Ungefär 4~5 timmar satt vi, bara fikade lite pyssel och mys. Vi hade pratat om att äta ute också vilket jag inte visste om jag skulle också göra, men det blev så. Men innan vi for öppnade vi julklapparna vi hade tagit med.
Vet inte om ni ser den så bra men den lilla rosa presenten på den större rosa presenten var den jag köpte, pysslade med den hela fredakvällen, målde rosa, satte kristaller och pigglor m.m.

Det här fick jag(av den andra julia som ironisk fick min XD) tyckte den passar mig perfekt! ;D behövde ett nytt block att he mina onda planer i~


Efter det for typ 3 personer för dom skulle vara med i lucia tåg, så då resterande kvar myste vi lite till och pratade om vad vi ville äta. När vi, ungefär, bestämt oss for vi iväg. Det blev så dom som skulle till lucian köpte pizza på trekronor medans dom andra for på sagami. Jag var sugen på pizza egentligen men har(hade) aldrig provat sushi och kände det var perfekt tillfälle att prova!


Det blev Jag, Hannah, Anton, Louis, Tove och Tsuyu som for på sagami
Sagami var det väldigt mysigt, härlig stämning och söt japansk servitris som jag ogglade nästan hela tin vi var där (trodde det var en kille men såg sen att det var en tjej, men det stoppade mig inte! ;D) Väldigt närvös när jag skulle beställa, hur man gör, hure går till, vad man ska göra, men alla var snälla och talade om vad jag skulle göra <3
Jag tog 2 lax och vatten, första gången ska man va försiktig ;3


(ok, nu blev jag lite sur, hade skrivit massor här men fick problem med en bild jag försökte ladda upp så då försvann det bara...)

Vi blev då kvar på sagami ett tag efter vi ätit klart och pratade mest. Efter det började det bli dags att dra sig hemmåt, ungefär 8~9 något. Louis for först, sen Tsuyu och Tove, När det bara var jag hannah och anton kvar ringde pappa och jag for hem med honom.

En väldigt trevlig och mysig kväll som jag mer än gärna gör om, hoppas ni andra också hade trevligt, nu kommer fler bilder från under kvällen.



















Undre bilden snodd från Antons blogg för jag glömde helt att ta en bild hur jag såg ut förutom några close ups.













Ännu en Lolita träff slut, hoppas på fler !
Kom på också!, köpteju ett sånt dära söt mobil smycke från sagami (har tänkt köpa dom flesta!)



Har inge namn på 'en ännu men för nu fåren heta Fluff!

Hare underbart, oyasumi~

Kommentarer
Postat av: TERREH - GRATIS DESIGNER!

Hej! Kikar in lite, allt bra med dig? :)

Kramar Therése

2009-12-14 @ 18:16:22
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: sofijah

häftiga bilder :)

2009-12-14 @ 19:25:28
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heelluuw :)

Asfin blogg =)

Jag skulle vilja att du kolla på min blogg och

kommentera vad du tycker om

Världens Största skål hehe XD '

I alla fall tack ohej =D

www.JuliaOfSweden.blogg.se

2009-12-14 @ 20:35:03
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: WIKTOROZ.SE

Åh vad gott det ser ut <:

2009-12-14 @ 21:13:45
URL: http://wiktoroz.se
Postat av: Åsa

Alltså, EVIL RED EYES på mig. Fast jag gillade ändå den bilden. :)

2009-12-14 @ 21:39:36
Postat av: h a i d i s -

Godmorgon! :D

2009-12-15 @ 11:29:21
URL: http://haidis.se/
Postat av: Madde

Hej!



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-15 @ 14:05:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0