Princess and the frog - UBER SUCCÉ!

Good evening~

Behövde inte betala nått, vi fick sitta var vi ville, helt awesome~
Igår
ok, var då igår morse med Åsa och såg på princess and the frog(sv. tal), och låt mig säga en sak till er som måste vänta till febuari med djupet av mitt hjärta = LÄNGTA!
Vill inte spoila nåt till er som ska see den men den var verkligen värd att see!, funderar på att see den på bio på eng tal också, bara för att få se den igen och jämföra. Och när(om) den säljs på dvd ska jag köpan! x3
Sååå fin....väldigt många "aww" ögonblick.

Bild gjord av Davidkawena på deviantart. Texten är från NeYos låt "Never knew i needed" som är med i filmen.

Minns faktiskt inte mer av igår... Aja, tar idag då!
Idag

Massor MASSOR av saker har nu lastats hos oss, vissa som bara ska vara här till dom far om två veckor sen vissa som blir kvar, och så har jag typ fått några små saker presenter av dom som tex:
Stjärnglassögon xxl

Hello kitty tidning med H.K vykort

H.K stickers

Hello kitty börs

Hello kitty spegel (tsm med fluff)

Fick också en ny(för mig men var johnnys gammla, inte helt gammal men lite) kamera. Den jag har tagigt med nu och alltid har varit mammas och pappas digital camera, men nu har jag en egen, får se om jag andvänder den då den verkar ha sämre kvalite :/
har väl varigt en ok dag~

Imorn
Ska typ jag och Rux på stan~ Ska bli intressant, hon får ju typ annars aldrig gå ut för brosan har varit på jobbet och hon kan ju typ inte gå nånstans själv, hon kan inte svenska. Får se om jag tar bilder också.
Hare gött~


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad väldigt fin den var. Undrar om vi störde småbarnen när vi fangirlade på Tiana och Naveen?

2009-12-21 @ 22:48:48
Postat av: Juli~

Jaaa~!, nja, dom brukar alltid låta, men vi kunde ju inte låta bli! x3

2009-12-23 @ 23:23:45
URL: http://devilishis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0