Bloggar på skolan XD

Heeeeeeeeeej~

Man kan undra just hur tråkigt jag hare på skolan när jag får för mig att blogga där vid den här tiden eller om jag inte har klass?, svar: har SKIT tråkigt, och nej har inge klass för jag har en jätte lång håltimme från 9.25 efter engC(ja jag tar C kursen också!, jag är jätte duktigt~ ;D)till 14.20 då det ska vara matte(som jag är långt efter i DX). MEN!, nu kommer det sjuka, på fronter(skol sida typ) där stog det nått om själv studier på engelskan, men jag trodde vi ändå skulle dit(har inte råd att få mer frånvaro) ändå för att checka frånvaro och kanske vara där om man behöver hjälp. Då visar det sig att vi inte ens har i det klassrummet som vi alltid brukar vara i att 9årna som hälsar på skulle vara där, då blir ju jag helt "men harom gått eller?, ett annat klassrum harju närvaron att fylla i", får jag gå till receptionen som säger att lärarns lärarrum är i dansalen i nått nummer jag inte minns nu, och så klart hittar jag ju det inte...

Så eng blev fail, och matten vare redan sagt att vi inte ska ha för vi ska tydligen see musik 3årnas föreställning, tycker väl är ok, även om man har den långa håtimmen, men då säger nån att den kommer typ vara från 2 något till, w8 for it.....5!, 3 timmar allvarligt!?!+, det vet jag inte om jag orkar Dx, men vill endå see, och om jag ser den i kväll kommer det kosta, så jag frågar ere värt att see det eller ska man bara fara hem ?>.< Något jag njuter av nu är att spela min asiatisk/franska/arabiska etc. (jag ÄLSKAR musik från andra länfer!!) på ganska hög volym och sjunger med, jätte roligt att se minerna på såna som går förbi och misstycker XD

Lite av det jag lyssnar på (blir första gången jag lägger in ett youtube inlägg klaga inte om det blir fel!)
http://www.youtube.com/watch?v=vTiWuGtsYmY
här
här

(hjälp mig så det blir youtube läkat här på bloggen T^T!)
Ja- ne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0