Decora och hello kitty!

Haii~!
Måndag
Orkade inte blogga igår, kom hem lite sent och var aldeles slut xD
Anyway, provade decora igår!(japansk klädstil), har alltid velat och nu sa jag äntligen "nu skare bli gjort!" och det blev det ;D. Dock har jag haft en "emo period" typ, så har mest bara svart eller liknande, har ju blivit bättre med färger nu för tin och så men ändå med hur mycket kläder jag har så märker jag hur lite det är egentligen! Dx

menmen, fick iaf massa fina kommentarer och jag kände verkligen hur mitt självförtroende gick up up! ^^
Här är jag då~
Me trying out decora
Hade ingen som kunde ta hel bild men tro mig det blev mycket snyggare när man såg helheten~

Hade en ok måndag faktiskt, brukar inte tycka om måndagar(för helgen är slut) men man fick ju träffa så fina människor som man fick flumma med och då gjorde mitt humör hipp-hipp-hurrah~!
haha, var typ kvar efter vi slutat med hannah och några fler vi mötte, var meningen vi skulle hänga på stan, vilket vi gjorde, bara lite senare än planerat xD. Inte för att det inte var mysig att vara med jonas, emilia och kajsa, dom gjorde det bara mer värt x3.
Till stan!, var typ ganska trött då xD(inte så bra på att gå och lägga mig i tid hihi) men vi for på subway(im an addict!) och jag köpte en macka med tornfisk och vitlöks dressing :3, kajsa for då hem, och jag och hannah stanna kvar och sen träffa vi denise och arvid~
Dom for, och jag och hannah for för att lämmna hennes spel till biblan, sen började vi dra oss hem (mina buss tider e konstiga Dx) och hon for på sin buss.
(mina meningar kan verka konstiga...men jag är en konstig person och är för lat för att ändra dom.)
Min bästa månda på jätte länge iaf ;3

Tisdag

HJÄLP!, försov mig typ!
Men mamma sjutsar in mig nu mera för hon ska ändå också in så då ere inte lika farligt, men om maninte är klar att fara när kl är 8.05 och man börjar 8.25 och det tar 30 min ungefär att fara in får man nog lite panic xD
men det löste sig, och då blev det salsa på idrotten ;D, roligt, men tiden gick för fort, ville pröva mer! (och få in den där dumma kill snurren som jag inte kunde fixa Dx) får fråga brosan om han har tid att lära mig ;D.

På matten hade jag slocknat, allvarligt, jag sov!, ibland kom lärarn och då kvinckna jag till men efter hon gått vare tebax till dream land xD.
Han gått typ med i en förening, unf eller vad det var...var för trött när jag fick infon så jag hände inte med allt xD, jag vet att man ska hålla sig borta från droger och alcohål och jag gör ju inget så verkar ju ok xD.

Efterskolan
for jag och kolla runt på stan på allt jag behöver, vinter jacka, accesoarer, moto(mer) rosa, väska etc. Väskan affärn i stan har en PERFECT väska, rosa, hello kitty, får plats med laptop och m.m, men så klart kostar den 499:-, och jag köpte ju en ryggsäck för inte allt för länge sen som var dyr så det kändes surt... efter det var jag nästan på väg till buss station efter jag varit på konstnärs shopen men så fick jag ju ett samtal från min lilla mamma som påminde mig att kolla efter tyger (håller ju att decorera om mitt rum) och då har jag ju bestämt mig för hello kitty gardiner! for och kollade på ohlssons, inget hello kitty D:, for på hemtex och kolla, vad harom där?, påslackan!, inte vad jag skulle ha men behövde nya påslackan så ;D
Mitt nya påslakan med örngott och min pyjamas och hello kitty maskot ;3
hello kitty

Älskar verkligen hello kitty, har blivit en fanatiker xD, något som är den här killen's living hell http://www.kittyhell.com/

Även om han trackar hello kitty så eren skit kul och jag älskar den ;D
Måste lägga på ett kål nu, pappa stänger internet ikväll så jag inte är uppe för sent, och har så myk att göra!
Ja ne~

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Färger är roligast! Jag kan vara riktigt hysterisk! Illrosa, illgrönt och illblått allt i samma outfit ibland om jag får bestämma, haha! det är ju skitkul med färger!

2009-11-18 @ 06:12:38
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Devilishis

Eller hur?!, måste ut och köpa mer färger blir bara deprimerad när jag ser in i min garderob nu D:

2009-11-18 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0