Foki's tävling!

Heej~

Som sagt är jag fortfarande ny i "Bloggvärlden", men har redan börjat spanat in vissa bloggar och verkligen fastnat för http://fokis.se/2009/november/mrgizmose-och-foki-vinn-en-iphone.html#comment där hon bloggar om sitt liv och ofta om fina och underliga grejer xD, speciellt saker från japan som jag gillar ;3 Tänkte vara med om hennes förra tävling men det blev typ nå fel eller nåt så gick inte, men den här gången hoppas jag det går bättre ;D

Den här gången är det en tävling om en iphone!, vilket är jätte generöst av henne och jag som typ bara har gammal teknik (en mobil sen jag var 9~11, och en mp3 sen några år) måste ta chansen att försöka vinna en! Kollade ju in då

MrGizmo och fastande ju såklart för hello kitty fodral!! den är ju så finnn~ rosa och jag har typ stirrat på den med öppen mun, det första och enda för mig!, ett bra tag nu xD
iphone
Oj bilden kanske blev lite för stor nu Dx, får se om jag orkar fixa det sen~
Du hittar fodralet http://www.mrgizmo.se/products/Hello-Kitty-iPhone-3G-3GS_fodral-rosa.html .
Vet inte vad mer jag ska skriva XD, helt ny på sånt här, hoppas väl att man ska vinna gör man typ alltid, men jag tycker det är roligt att bidra (mer hello kitty på min sida e inte helt fel ;) och om jag inte vinner säger jag att det kommer fler gånger!

Nu ska jag logga och rita klart min AlicexReginald bild som jag lovat ;D, kanske ska börja lägga upp bilder jag ritar? fast det orkar ni nog inte kolla in haha xD
Ja~ne!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig :) De likörpralinerna kan de ta bort :P De hade en jättegod pralin för flera år sedan som de tog bort, jag är fortfarande lite sur över det :P

2009-11-17 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0