Lolita träff och bio!

Dagen: vakna 9~10, tjuts till stan vid 12.35, kom fram till cafe station vid nästan 1 som var bestämt!, väntade på att alla andra skulle komma, ute, i en halvtimme, gick in, fika, tävling, prata. Sen blev det bestämt film med Hannah Anton och m.m, åt på subway, for på bio'n och såg 2012, lekte lite i snön, pappa hämta en och for hem.

Recap: HADE EN ROLIG DAG! xD, lite jobbigt att vakna så tidigt(ja tidigt) på en lördag men tyckte det var värt det efter en sån händelse full dag x3, lolita träffen var jätte mysig och även om jag inte vann tävlingen så blev Anton jätte fin i sin headdress ;D väskan vare väl lite snopet på men men ^^ längtar till jul träffen, typ den 12 skulle det bli? ah typ.

Sen, efter det så blev det bestämt med några att det skulle bli film och jag fråga och jag fråga om jag fick haka på vilket jag fick x3, filmen skulle då börja halv ....7..om jag minns rätt, så innan den börja for vi och åt på subway(min första gång :O, kasta inte saker för jag aldrig varit där förr T^T) och det var jätte gott!!, tog tonfisk med vitlöksdressing <33, åh...jag önskar jag tog en hel macka nu ist för en halv *vattnas i munnen*...iaf!, sen blev det ju i färd till bion för att seeeee(dundundun) 2012!, inte som jag väntat mig trodde inte den skulle vara så bra, och ja början var då ganska långsam, men den ruskigare och skrämmande för varje min typ. Ingen film jag skulle see om, men den var ok ^^ vid 20.20 var det att välja att antigen ringa pappa, eller vänta till 22 bussen, undra vilken jag tog? xD, ah i väntan på att pappa skulle komma (tar 30 min att fara in till stan från hörnefors typ) så höll vi på leka typ topmodel och fota och flummade eventuellt xD, och frös! myk! men jag har haft en UNDERBAR lördag, jämfört med hur mina andra brukar se ut.., ah nu slutar jag för nu blire gladd med choklad(fan glömde namnet nu...) aja något!, hare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0