Ny tävling från Foki~!

Heej allihopa!
Ja, som ni kan läsa så har Foki anornat en tävling igen som jag är med i :D.


Den här gången har man chansen att vinna söta smycken som är sponrat av cocoo.
Tävlingen hittar du här.
Gå med du också för chansen att vinna ett sött halsband föreställande en cupcake, en vacker ring som ser ut som en maräng eller nåt annat från cocoo kom ihåg, det är du som ska önska dig det!

Jag önskar mig: Ett vit sorbetglass halsband! Artikel nummer:123455

Ser ju aldeles mumsig ut! Och ser så verklig att, om jag inte visste att det var ett halsband, skulle jag äta upp det <3. Direkt länk till halsbandet.
Det finns en till version som är i turkos.

Jag valde dock den vita så den kan matcha mina många andra kläder, men den turkosa är också underbar och även om jag inte önskar mig den kan du ju göra det när du går in på Fokis önska dig vad du vill från cocoos.
Får ha det bra och lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0