O.M.G

OMG!, jag har en blogg xD

haha, trodde jag faktiskt, aldrig, nånsin att jag skulle böraj följa och läsa bloggar, minst annat skriva en !, men så är man här endå xD, med tiden som går förstår jag mer att man faktiskt förändras mer än man tror.

Jag trodde då att jag alltid skulle vara fast vid en vis tid då jag hade några nära kompisar och allt var relativt bra och dåligt. Men nej nej, såklart inte, var tvungen att allt skulle gå åt ett annat håll än det jag ville, men vill ni veta nått?, det jag trodde inte skulle vara så bra, blev faktiskt jätte bra!, känner mig mer själv ständig och att jag börjar hitta mer och mer bitar av vad som troligen kommer vara jag nån gång i framtiden :)

Ok, djup för att vara första inlägget kanske xD, aja, men en sak  jag vill ha ur världen, är inte van vid bloggar så e inte riktigt säker på vad som kommer tycka up här men det får ni bara vänta och see!

Ja-ne~!/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0