Bodyline Yokoso

Hej

Hade just skrivit om hur jag inte uppdaterat för jag varit sur på bloggen för så fort jag skrivit något långt, händer det nåt och jag kan inte spara och det försvinner. SÅ nu hoppar jag över det för jag tekniskt sett redan skrivit det även om det försvann och går direkt till min rubrik: Jag ska få lolita kläder från bodyline!!
Jag betalar för det men sak samma~
Tror jag berättat om bodyline men om jag inte gjort det så ska jag säga det är då en japansk lolita affär som säljer kopior av märkes lolita kläder för billiga priser (tror dom har eget ibland men~).

Det jag har beställt är då:
Kjol

Matchande väska~

Tiara <3

Sockor (dom blå om dom finns, om inte blire dom svarta)


Längtar längtar LÄNGTAR! ^^
Längtar också till lolita träffen 6 februari!, ska toligen ha min tårtklänning men om dom här hinner komma fram kanske jag har den :3 (men tror inte dom hinner tyv... aja nått till nästa gång)

Nu ska jag spara det här så jag inte blir sur om det försvinner *för 5 gången* så x3
Tror också jag kommer göra små uppdateringar för att försöka komma igång och allt, men vi får se hur det går~ hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anton

Sv; Från den där hemsidan dom länkade i Lolita-gruppen ^^

2010-01-27 @ 00:00:07
URL: http://thecryingbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0