Mitt nyår och sjuk

Hej!

Nu vare några dagar sen nyår men tänkte lägga upp bild på hur jag såg ut på nyår för jag lovat(och vill ;P) så här kommer den!


Hade som ett "photoshoot" med brors flickvän, så vi tog typ massa bilder. Dock la hon upp dom på mammas dator så jag har inte tillgång till dom för tillfället, men tycker vissa av dom fakiskt blev bra :3

Klänningen är då från BODYLINE Yokoso (som inte finns längre) som jag köpte av en begangnat från apberget. Väldigt glad över den och så fort jag känner det blir varmt ska jag ha den så ofta jag kan!

Blev väldigt nöjd med min sminkning på nyår också, men fick tyvär ingen bra bild på det.

Så förutom att jag såg skitsnygg ut på nyår så gjorde vi inte mycket dock provade vi något nytt för familjen: Kalkon. Jag tyckte väl det var met ok, tycker kyckling är godare (knapriga skinnet är ju bäst! eller hur?) men med såsen, potatismoset och majset(och jag var jätte hungrig) så smakade det utsökt :3.
Sen precis vid tolv gick vi ju då alla ut och tittade på fyrvekeriet, var ok för att vara i hörnefors, dock blev lillan (mindy valp) så rädd hon var tvungen att stå kvar på trappan med pappa för att vara någolunda lung. Fia är van nu med fyrverkeriet, men för lillan är det här bara andra gången och inte van, så hon blev väldigt rädd och ynklig stakarn.
Nyår var väldigt mysigt även om vi knappt gjorde nått, men vi orkade inte göra nått ändå xD.

Ja, så har bror då farit också glömde jag säga. Han for i lördas med rux i hennes bil för en lång bil tur till Romänien. Han skulle fara väldigt tidigt, typ 6~7 då, och mamma ville helst vi skulle säga hejdå till han. Men dom som känner mig vet jag verkligen Inte är någon morron människa, vanliga tider som jag vaknar utan väckar klockan är vid 14~15, och så tar det typ 2 timmar något för mig ens att sommna, så när man varit vaken till 4~5 fattar man ju att man att jag typ inte skulle få något sömn. Därför bestämde jag mig att vara vaken till dom farit :3
Väldigt sömnig blev jag runt 6, men när dom väl farit blev jag faktiskt pigg.. Det var lite jobbigt, men gick och la mig och sommnade då efter ett tag och sov till 18 den dan. Dagarna blev väldigt förvirrande jag trodde det var söndag och jag kan fortfarande inte somna förren efter 5 (dåligt med tanke på skolan börjar snart) så det måste jag se till att ändra på.
En sak jag blev väldigt sur av när johnny(brosan) åkte var att, han hade varit jävligt snuvig och sjuk innan och efter nyår, han lämnade förskyldningen här. Så nu ligger vi alla här sjuka och snoriga, underbart!
Nä, jag behöver nått att tugga på (även om min hals är öm ch slemmig) tror jag kommer blogga mer lite senare men lovar tyv inget.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Lindy

kolla gärna in min blogg (:



bevaka sedan om min blogg verkar något roligt=)

2010-01-08 @ 01:26:31
URL: http://lindy.webblogg.se/
Postat av: Natalia (wniny)

Alltså jag känner mig lite stalkig, men jag såg dig på loliforumet och din stil! Lovely!

2010-04-22 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0