Fortfarande sjuk och 18 års dag!

Ja som i rubriken är jag 18 idag :DD
18 år sen mamma fick kämpa för att få ut en jävla stor melon klump, och vid 11.25 fick hon ut det!
Har ibland skojats att dom tappade mig på pannan på bänken men vet inte om det bara var skämt eller inte....

Att bli 18 är inte så speciellt eller något, man får för det mesta bara göra fler saker än 17 åring, och mer ansvar.
Men det suger ändå att vara sjuk när man blir myndig-myndig! D: inte lika illa som dom första dagarna tack o lovlov, men inte roligt med sprikande näsa svullna sprukna läppar att man måste gå snora sig hela tin...Men jag blir bättre!

Kommer inte bli så märkvärdig dag, varit så stressande här så vi firar lite bättre på lördag. Men jag ska få tårta och potatisgratäng!(favvo) Och nej, inga presenter. Nu börjar väl vissa skrika och undra varför: det är för jag ta hellre nåt jag kan ha nytta av än massa grejer om samlar damm på rummet. Tanken kanske e fin men tycker inte att inte få presenter är en big deal. Dock så har mamma och pappa gått med på att hjälpa mig spara ihop pengar till en ny mobil, min gamla funkar men jag hör inte en jota ur den så jag måste ha högtalare D: inte roligt..
Ok nu ljög jag lite, jag kommer få en present idag från en kompis som kommer över på tårta och så ska vi spela ToS2!, Tales of Symphonia 2!!!!(skulle spelat det tidigare, men sjuk = inge spelande)(ok nu tryckte jag nåt som jag inte vet hur jag ändrar men aja)
Orkar inte besrkiva ToS men det är ett spel som är awesome!!!!! Kommer ihåg alla bra minnen vi hade när vi spelade (tror det tog flera veckor innan det vart klart) jag, micke och en förredetta kompis.
Ja förredetta, så det blir bara jag och micke som ska inleda det nya ToS2 besatthetten men tror inte det kommer bli någon tråkig stund för det :D
Nu måste jag gå städa *tittar runt i rummet* det är liiiiiiiite stökigt, ses!
Och grattis till mig XDD

Kommentarer
Postat av: ToS kompis

ToS2 var kung! x3 även om engelskan var lite trist, men förhoppningsvis kan vi överleva det.. We must be "men", and not dogs! x3

2010-05-05 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0