Ahh, stressigt stressigt..

Jag stressar ju SÖNDER här!!!!

Kanske inte märks men hela mitt huvud snurrar över allt som pågår och allt som måste bli gjort innan jul.
VI har massor, MASSOR, med bakning att göra. Har varit lite svårt att börja med det dock tack vare brosan och hans flytt.. Har jag inte berättat? nej har varit för stressad att göra det...Ah, då gör jag det nu då: min brosa ska flytta till romanien. Roligt? jag borde vara glad? NEJ!, han lämmnar sin familj, sitt jobb som det gick så bra på, för att flytta nånstans långt bort, för en tjej som han blev tsm med, igen, efter en månad. Och nu ber dom oss att hjälpa dom packa, precis innan jul. Och nu på jul, ska vi behöva vara ledsna och oroliga när dom ska köra hela vägen upp till romanien i snön och halkan...
Nej, nej, inte roligt...
Nä, nu ska jag se på Simpsons movie igen, och sen efter det, hana yori dango~!
Hoppas jag slappnar av lite då ^^

hare bra! (åtm bättre än mig)


Look at him isent he CUTE!?!, han får mig genast på bättre humör x3 Han är från filmen The nutcracker prince :3, bilden tog jag själv~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0