Aion & Avatar & Bak

Hejj~

I måndas

Gjorde inget förutom att spela Aion som Rux och Johnny visa mig.Vet inte riktigt så mycket om det spelet man kan läsas mer om här. Aion är ett mmorpg där man gör quest och sånt, man kan flyga och välja mellan att vara:
Warrior: Templar, Gladiator
Scout: Ranger, Assasin
Mage: Sorcerer, Spiritmaster (som jag valde vara)
Priest: Chanter, Cleric

Vet som sagt inte allt, gjorde bara en charaktär på Rux användare men har för mig man väljer om man antingen vill vara Elyos eller Asmodians (elyos ljus, asmodians mörker~) och sen får man typ göra en charaktär? ah, sen får man hålla på med ansiktet och kroppen, har tagit en bild från Bay's blogg som ett exempel.


Höll på med den jag gjorde i över 20~30 min XD, finns så mycket att göra och såå många olika hårsilar!
Spelade hela måndan, blev lvl 11 :3
Väldigt roligt spel, kanske om jag får nått job med bra lön kanske jag kan betala det varje månad, men vi får se.

Igår

Vare tänkt att fara på stan så Rux skulle hitta nått till johnny, hon ville ge honom nå litet, men ist blev det biokväll med jag, Rux och Johnny. Vi bokade, får in till stan, hämtade ut biljetterna, tog nåt att äta (filmen börja 6 och vi var där typ en timme i tid) jag tog en subway macka (tornfisk, parmesan, vitlök mums!, min favo) och joina dom inne på max, sen for vi och såg...*drumvirvel* Avatar!


Den var AWESOME!!, med väldgt stort A! Verkligen dom som gillar fantasy bara MÅSTE gillan!, ska inte avslöja nåt till er som inte sett den än (seeee deeen) men älskar Na'vi folket! (dom blå) vekrligen underbart, och ska typ få see den igen för tina fick inte se den (vi hade redan bokat och var tvunga att hämta dom) så jag har tänkt följa med och see den igen! :D

Idag

Har vi bakat, såå mycket!, allt har gått relativt bra förutom: Polka grisarna.
Sååå hemskt det blev, failfailfail. Men det smakar åtm bra :D, ska lägga up några bilder få ni see~
Mandelmassa

Börjar med att smälta polkan

Min kak deg med blockchoklad bitar i, såå god

Bull deg

Skala ägg för imorn

Nästan klara bullar

Färdiga bullar


Vi har fortfarande mycket kvar att göra, baka ut kak degarna, drömmarna, kokos, med mera. Lägger också up fail polkan senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0