Emelies Tävling med formia!

Hej~!

Är med i en till tävling från Emilies godsaker som samarbetar med Formina , lucka nummer 14, där man kan vinna 8 annorlunda pepparkaks former!, lite najs eller hur?

Jag kollade då in formina's alla olika former, gillade violin också men blev mer intresserad av G klav på Musikaliska motiv


Om det är något som jag verkligen älskar förutom att rita, så är det musik. Inte bäst på spela nåt av instrumenten och har ingen sång röst, men älskar verkligen en antingen en rytmisk låt som man kan dansa till, eller en riktigt sorglig låt som man kan bara tänka och gråta till. Jag gillar musik från alla länder, kan vara från svergie själv eller nån annan del av landet, bryr mig inte att jag inte vet vad dom säger, det är hur dom sjunger och hur bra det passar till melodin som jag tycker är viktigt. Musik är verkligen något som alla gillar och har med sig. Och en G klav tycker jag visar musik på ett annat plan, och perfect att decorera snyggt!

Vilken av formerna från Formina tycker ni bäst om? kommetera det gärna här och gå med i Emelies tävling för att vinna den formen!

Hare bra, ja ne!

Kommentarer
Postat av: Akira

O ja rytmisk musik är så bra, att dansa är så kul! kunde inte låta bli att kommentera ;D >_<

2009-12-17 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0