Nytt rum!

...ungefär ^^'

Den har dock blivit målad från vägg till tak, vit, som tog sån tid att jag nästan inte vaknade i morse Dx
Iaf, nu har jag ett vitt rum och det är inte det enda som kommer ändras! ^^ Jag ska få en till mini garderob för mina mer fin kläder, eller tvärtom. Jag och min mamma ska sy ett par gardiner, rooosaaa~ x3, och nå kudd överdrag tror jag det var prat om? haha

Så skulle pappa hjälpa att fixa så det ska hänga tyg från taket över sängen, himla säng om jag inte minns fel?, det längtar jag till, mysi pys :3
En matta (om vi hittar nån jag godkänner) nån som sett nån hello kitty matta? ;D
Nya hyllor, för min manga kollection, filmer och alla mina bilder som jag ritar (behöver mer papper xD)
ehh vad mer ska typ fixas....ah inget jag kan komma på men det får nog duga ^^

Frotfarande lite osäker om hur man gör saker runt en blogg, om man kunde få lite hjälp t.ex att göra sin design mer personlig skulle jag vara väldigt taksam :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0