Uppcon 10 ?

Heej~!

Nu har jag idag spenderat (nästan) hela engelskaB lektionen (ch en bit av engC) åt att hitta all nödvändig info om uppcon. Är väldigt VÄLDIGT, sugen på att fara, men vet inte om föräldrarna låter mig fara (det blir dyrt i sånna fall och jag har så mycket lolita grejer jag måste köpa också) har skickat ett mejl (xD) åt mamma som jag hoppas hon kollar igenom och åtm överväger det(snart, långt till april men om man vill ha billig sov plats ska man boka snabbt)
så får vi se hur det går :).

Kommer vara slö i att uppdatera den här veckan, har jätte mycket som jag måste göra skol relaterat, hem relaterat, och fritids relaterat~

På fredag ska det bli mysigt, film kväll med sleepover ^^  måste kolla vilken film jag ska ta~

Ok, nu har datorn fått damp så jag avsultar det så hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0