Myrorna

Hello!

Först och främst så tänker jag inte gå in på "varför jag inte bloggat på ett tag" för jag tror kanppt nån läser den här bloggen och det känns lite dumt för jag tror det kommer hända flera gånger xD

Anyway, my day then~
Vaknade, kappt vid medvetande, gjorde rostade mackor och tog den gamla vanliga bussen in till stan vid 07.15 (mer 20 men men). Hade vanliga lektioner, gympa matte lunch kultur-historia och engelska, sen for jag och Åsa iväg på myrorna (men vi stannade vid statoil först för en glass, börjar bli varmt nu måste hitta en annan jacka xD). Ett tag sen jag var där så det var roligt att få kolla runt, vi var mest ute efter maskeradkläder. Jag hitta inget men Åsa hitta en jätte cool utklädnad ;D. Ska iväg på maskerad hos Kajsa som fyller(fyllt) 18 år på lördag och så blire knytis så jag måste hitta nåt att baka på fredag och fixa min outfit. Osäker om jag ska vara Musse pig eller Mimi pig xD
Ska se om jag lägger up nå bilder lite senare, har fått min beställning från Bodyline (länge sen nu) och lite nya fina saker så måste dela med mig lite :3
Men nu ska jag vänta på The 70'th show och M*A*S*H~
Bie-biengul! xD <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag läser den, eller ah, läst samma inlägg i över en månad nu. Men men <3

2010-04-21 @ 20:15:10
URL: http://raindropslikepurple.blogspot.com
Postat av: Reventus

jepp samma för mig :3

2010-04-27 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0